جاده تنهایی

........نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست......

جاده تنهایی

........نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست......

گاهی...

گاهی مسیر جاده به بن بست می رود



گاهی تمام حادثه از دست می رود



گاهی همان کسی که دم از عقل می زند



در راه هوشیاری خود مست می رود



گاهی غریبه ای که به سختی به دل نشست



وقتی که قلب خون شده بشکست، می رود



اول اگرچه با سخن از عشق آمده است



آخر، خلاف آنچه که گفته است می رود



وای از غرور تازه به دوران رسیده ای



وقتی میان طایفه ای پست میرود



هرچند مضحک است و پر از خنده های تلخ



بر ما هرآنچه لایقمان هست می رود...



دکتر شریعتی



 گاهی...چرا اینجوریه...چند وقته بدجوری تو فکرم! البته من از اولم همش تو فکر بودم!

شک تردید بی اعتمادی...بی اعتمادم به همه.

آخه چرا آدما اینجورین...بابا یکم به خودتون بیاین...

زمان میگذره و منم نمیتونم جلوشو بگیرم...روزا رو شب میکنم شبا رو روز...یه کلاسی میرم و سازی میزنم و با خودم حال میکنم... همه چی راکده فعلا.