جاده تنهایی

........نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست......

جاده تنهایی

........نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست......

ارتفاع

 


 

 

آزاد آزادم ببین چون عشق درگیر من است
دیگر گذشت آن دوره که تقدیر زنجیر من است

شاید نمی دانی ولی از خود خلاصم کرده ای
آیینه خالی فقط امروز تصویر من است

با عشق تو بر باد رفت آن آرزوی مختصر
من روح بارانم ببین چون عشق تقدیر من است 

 


 

گفتم ای عشق بیا تا که بسازی ما را

یا نه٬ ویرانه کنی ساخته ی دنیا را

گفتم ای عشق چه بر روز تو آمد امروز

که به تشویش سپردی شب عاشق ها را

چه شد آن زمزمه ی هر شبه ی ما ای دوست؟

چه شد آن صحبت هر روزه ی یاران یارا؟

چشمه ها خشک شد از بس نگرفتی اشکی

همتی تا که رهایی بدهی دریا را

حیف از امروز که بی عشق شب آمد ای عشق

کاش خورشید تو آغاز کند فردا را... 

محمدعلی بهمنی

 

دیشب  میان باور و حاشا  گریستم            چشمت نبود ومن  تک و تنها گریستم 

یک لحظه هم نشدکه رود خواب چشم من     دور از  تو  کودکانه  سرا پا گریستم 

بدرود  گفتی  و  ز برادر شدی جدا          خواهر بخند!  من عوض ما  گریستم 

تلخ است واقعیت واز مرگ سخت تر         پنهان ز چشم   مادر و  بابا  گریستم 

دیگر نبود شانه  نهم سر به روی آن          دل را میان  غم   زده  دریا  گریستم 

با خنده گفت میروم امشب گریست باز        دیوانه وار   غرق   تمنا     گریستم 

وقتی گرفت تازه  گلم را ز دست من          نالیدم  و   به  پوچی  دنیا   گریستم 

نا باورانه   در  گذر  تلخ    لحظه ها          دیروز را سروده  به  فردا گریستم 

   دیشب فراق بر کمرم چیره گشت ومن 

     در زیر بار بر کمر تا گریستم  

علی اکبر کریمی  

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 24 مهر 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

هستی من نفس نفس مال تو





تمام من عیدی هر سال تو

محمد چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

نوشته های قبلیت رو تا جایی که میشد خوندم . هر کسی که مزه ی دوست داشتن رو بچشه واقعا زندگیش عوض میشه. امیدوارم همیشه عاشق باشید و به دیگران هم آرامش و محبت هدیه بدید.)

دریا شنبه 2 آبان 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

اگر به باده‌ی مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد و ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید...

دریا یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

یا رب این تأثیر دولت در کدامین کوکب است


سلام
.::ساز دل دریا::. بروز شد.
منتظر حضور پرمهرتون هستم.
موفق باشی

حقدوست پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir

[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
دوست عزیز؛ سلام
[گل][قلب]میلاد امام رئوف؛ حضرت رضا(علیه‌السّلام) بر شما مبارک[قلب][گل]
با مطالب جدید؛
.....«تبریک مبلاد ثامن الحجج امام رضا(ع)» [گل] [گل]
.....«پاسخ به شبهات دکتر یوسف القرضاوی بر ضد شیعه» [گل] [گل]
.....«احادیث بسیار زیبای هفته پنجاهم» [گل] [گل]
..... داستان بسیار زیبای«زنده شدن عکس شیر با دستور امام رضا(ع)» [گل] [گل]
در خدمت شما عزیز هستم.
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]
[لبخند][قلب][گل][گل][لبخند][قلب][گل][گل]

دریا چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام تمنا جان وبلاگت خیلی قشنگه اگه تمایل داشتی به وبلاگم سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد